Borsa de treball

La Fundació Tallers som una organització oberta, inquieta i amb constant transformació formada per professionals de diversos àmbits.

A través del Servei d’Inserció Laboral gestionem una Borsa de treball especialitzada en les persones amb certificat de discapacitat i / o risc d’exclusió social.

Som intermediaris especialitzats entre les empreses que busquen treballadors i les persones que busquen feina.

Oferim un suport previ a la contractació, seleccionant els perfils més adequats a cada vacant, fem seguiment a la inserció o a les pràctiques no laborals, i assessorant a les empreses en les bonificacions que preveu la normativa.

Gestionem programes de el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya que ens permeten oferir serveis d’intermediació personalitzats i adaptats a les necessitats de les empreses i les persones. Acompanyem en tot el procés i facilitem els suports necessaris.

Formem part de la xarxa d’entitats de el Programa Incorpora de La Caixa, l’objectiu és implicar el teixit empresarial en la pràctica de la Responsabilitat Social Corporativa.

Treballem en col·laboració amb les Àrees de Promoció Econòmica dels ajuntaments del nostre entorn, oferint recursos especialitzats tant a les empreses com a les persones.

Per a més informació contacta amb nosaltres: borsatreball@fundaciotallers.org
O per telefon: 93 392 23 11.