Manteniment d'espais

Realitzem  serveis de jardineria, neteja d’instal·lacions i manteniment d’espais urbans. Treballem amb l’Administració Pública i entitats i empreses privades.

• Jardineria

Disseny, manteniment de parcs i jardins. Cura, aprovisionament de plantes per espais interiors. Treballs forestals. Recuperació ambiental de zones degradades. Sembra, esporga, poda d’arbrat. Instal·lació, control, manteniment de sistemes de reg automatitzat, telegestionats.

• Neteja

Escombrat. Fregat. Abrillantat manual o mecanitzat. Neteja de vidres. Neteja amb aigua a pressió. Neteja de graffitis.

Donem servei tant a empreses privades com el sector públic ja sigui a oficines, despatxos, garatges, centres educatius, centres residencials, d’hosteleria, restauració i espais industrials.

• Manteniments urbans

Neteja viària. Neteja de xoc per fires, concerts, esdeveniments. Recollida, trasllat de mobiliari. Manteniment, reparació de contenidors. Manteniment de mobiliari urbà.

Coneixem, compartim i implementem sistemes tecnològics que fomenten el concepte SMART amb l’objectiu de repercutir en millores significatives par als nostres clients.

Per a més informació contacta amb nosaltres:

mantenimentespais@fundaciotallers.org o  93 392 23 11