Col·laboradors

El projectes socials de la Fundació Tallers són possibles gràcies a la participació i col·laboració de:

Confiança UE

Fem constar, especialment, el fons rebuts de les següents subvencions:

Contractació laboral de persones de 30 i més anys. En aquest cas s’ha subvencionat un contracte laboral.

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de COVID-19.

logos

Subvenció a centres especials de treball per a actuacions sobre llocs de treball ocupats per persones amb discapacitat, de foment de la integració laboral de persones amb discapacitat contractades en centres especials de treball, línia 1. S’han subvencionat tant el CET de Santa Coloma de Gramenet com el de Badia del Vallès.

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Departament d’Empresa i Treball i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de la COVID-19.

Subvenció destinada a les accions d’acompanyament especialitzat i de suport sociolaboral de les persones amb discapacitat dels centres especials de treball (equips multidisciplinaris de suport, EMS). S’han subvencionat tant els EMS de Santa Coloma de Gramenet com els de Badia del Vallès.

Aquesta actuació s’ha finançat amb fons rebuts de la Unió Europea, amb el suport del Departament d’Empresa i Treball.

Suport als llocs de treball ocupats per persones amb discapacitat afectades per envelliment prematur en centres especials de treball. S’han subvencionat tant el CET de Santa Coloma de Gramenet com el de Badia del Vallès.

Aquesta actuació s’ha finançat amb fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal, amb el suport del Departament d’Empresa i Treball

Subvenció Projectes Singulars (SOC-SINGULARS). Hem rebut subvenció per portar a terme el projecte JOVES AMB MOLTES KPACITATS.

Aquesta actuació està promoguda i impulsada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya amb fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Subvenció per a la realització dels serveis integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental (SIOAS).

Projecte subvencionat pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea. Mitjançant el SIOAS s’impulsen mesures d’orientació i acompanyament a les persones amb discapacitat o trastorn de salut mental per a la millora de l’ocupabilitat, la inserció laboral i l’adaptació social i laboral en empreses del mercat ordinari.

Programa Ocell de Foc. La Fundació Privada Tallers de Catalunya forma part del nucli del Barcelonès Nord 2 com a entitat sentinella, dins la línia 1 del programa.

Impulsat per la Direcció General d’Economia Social i Solidària, el Tercer Sector i les Cooperatives del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya. Aquest programa té l’objectiu d’oferir atenció a joves amb problemes de salut mental per millorar la seva autonomia personal i facilitar la construcció d’una vida independent.

Una relació detallada de les subvencions rebudes anualment es pot consultar al nostre portal de transparència.