Fundació Tallers

A la Fundació Tallers treballem per a que les persones amb discapacitat intel•lectual i / o problemes de salut mental tinguin les mateixes oportunitats que tenim tothom: treballar, conviure i gaudir vivint amb la millor plenitud.

Ens centrem en la persona tenint en compte les seves preferències, necessitats, expectatives i desitjos.
Comprenent a les persones tal i com són i fomentant la seva capacitat de decisió per obtenir els millors resultats.

Sempre al costat de les famílies, amb un esperit perseverant, entusiasta i convençuts de que aconseguirho és possible.

Actuem amb les persones i per les persones, per a que desenvolupin el seu projecte de vida i
l’oportunitat d’integrar-se a nivell social i laboral, esdevenint ciutadania de ple dret.