En compliment del que estableix la Llei 34/2002 d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i el comerç electrònic (LSSICE), s’informa dels següents aspectes legals:

Propietat del lloc web

Responsable FUNDACIÓ PRIVADA TALLERS DE CATALUNYA – CIF G58710435
Direcció Gran Via de les Corts Catalanes 562, entresol, 08011, Barcelona (Barcelona) Espanya
Contacte E-mail dpd@fundaciotallers.org
Dades de registre Inscrit al Registre de Fundacions Privades de la Generalitat de Catalunya amb el número de registre 372
Activitat Entitat dedicada a la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat

Informació i terminologia

Les galetes intercanviades en navegar per una pàgina web poden ser:

Les galetes poden ser usades per a:

Fins tècnics: són les anomenades també “estrictament necessàries”. Permeten a la persona usuària la navegació a través d’una pàgina web, plataforma o aplicació i la utilització de les diferents opcions o serveis que en ella hi hagi com, per exemple, controlar el trànsit i la comunicació de dades, identificar la sessió, accedir a parts d’accés restringit, recordar els elements que integren una comanda, realitzar el procés de compra d’una comanda, fer la sol·licitud d’inscripció o participació en un esdeveniment, utilitzar elements de seguretat durant la navegació, emmagatzemar continguts per a la difusió de vídeos o so, o compartir continguts a través de les xarxes socials.

Personalització: fan possible que cada usuari/ària pugui configurar aspectes com el llenguatge en què desitja veure la pàgina web, formats de visualització, etc.

Anàlisi o rendiment: permeten mesurar el nombre de visites i criteris de navegació de diferents àrees del web, aplicació o plataforma i ens permet elaborar perfils de navegació de les persones usuàries d’aquests llocs, aplicacions i plataformes, per tal d’introduir millores en funció de l’anàlisi de les dades d’ús recollides que fan les persones usuàries del servei.

Publicitat: permeten implementar paràmetres d’eficiència en la publicitat oferta a les pàgines web.

Publicitat comportamental; permeten implementar paràmetres d’eficiència en la publicitat oferta a les pàgines web, basats en informació sobre el comportament de les persones usuàries obtingut a través de l’observació continuada dels hàbits de navegació, la qual cosa permet desenvolupar un perfil específic per a mostrar publicitat en funció d’aquest.

Genèriques de la web (google analytics):

JCS_INENREF Usat per a funcions antispam Després d’un curt temps o a l’tancar el seu navegador.
JCS_INENTIM Usat per a funcions antispam Després d’un curt temps o a l’tancar el seu navegador.
PHPSESSID Aquesta galeta s’utilitza per establir una sessió d’usuari i és una referència a un ID de sessió únic establert pel nostre codi de lloc web (PHP). Desapareix quan finalitza la sessió (quan tanca el navegador) Després d’un curt temps o a l’tancar el seu navegador.
wp-settings-7 Configuració de WordPress  1 dia
wp-settings-7-time Configuració de WordPress  1 dia
_icl_current_language Control de l’idioma seleccionat per a futures sessions 1 dia
_ga Es fa servir per distingir els usuaris. 2 anys
_gid Es fa servir per distingir els usuaris. 24 hores
_gat o _dc_gtm S’usa per limitar el percentatge de sol·licituds. 1 minut

Serveis de tercers

Davant d’aquesta informació és possible dur a terme les següents accions:

• Continuar navegant o moure’s per la barra de desplaçament: en aquest cas considerem que accepta el seu ús.

Vostè pot restringir, bloquejar o esborrar les galetes de FUNDACIÓ PRIVADA TALLERS DE CATALUNYA o qualsevol altra pàgina web, utilitzant el navegador. A cada navegador l’operativa és diferent, la funció “d’ajuda” li mostrarà com fer-ho: