Treballa amb nosaltres

La Fundació Tallers som una organització oberta, inquieta i amb constant transformació formada per professionals de diversos àmbits.

Monitor/a – Oficial per a Serveis Industrials

La Fundació Tallers, amb més de 380 persones treballadores, busca monitor/a-oficial per a una de les nostres línies de producció, on hi treballen 20 persones amb discapacitat, totalment autònomes.

En coordinació amb la referent de la línia i la responsable del servei, i en contacte constant amb el client, la persona seleccionada treballarà per aconseguir els objectius productius de la línia, reconduir i solventar les incidències que puguin sorgir i proporcionar l’adaptació del lloc de treball a les necessitats de les persones operàries. Aquest últim, també, en coordinació amb l’equip de psicòlegs i treballadors socials de l’empresa.

Tasques a realitzar

Respecte a l’activitat productiva:

• Control de la producció de les comandes i les Ordres de Feina
  • Planificació de la capacitat productiva versus la necessitat del client
  • Producció per prioritats
  • Control temps de producció i dates d’entrega
  • Entregues parcials i totals (albarans)
  • Aplicació i desenvolupament de les 5S
  • Millora continua

Qualitat:

• Fer els controls de qualitat i documentar-los
  • Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho
  • Elaborar o actualitzar fitxes tècniques
  • Seguir els protocols de qualitat definits.
  • Documentar les reclamacions internes i externes. Portar a terme les mesures correctives que s’acordin.

Estoc:

• Control entrada de material
  • Control sortida de material
  • Inventari

Interlocució amb client (ja sigui per telèfon o correu electrònic).

Organització de l’equip de treball:

• Responsable de planificar la feina a l’equip
  • Responsable de vetllar de la seguretat de les persones
  • Responsable del control de les absències i informar de les mateixes a la persona interessada

I totes aquelles tasques que correspongui incorporar al perfil per adaptar-lo a les noves situacions.

Horari: torns de mati o tarda en funció de la temporalitat i la calendarització del client (majoritàriament diürn).

Tipus de contracte: Substitució

Perfil requerit

Imprescindible:

Carnet de conduir

Competències: treball en equip, habilitat per la gestió d’equips, organització, responsabilitat, autonomia, capacitat resolutiva, resistencia a la pressió i la frustració, habilitats comunicatives, actitud positiva, orientació social, lideratge.

Es valorarà

Experiència en lloc de treball similar

Formació en carretilles elevadores

Formació i coneixements:

Coneixements d’Office, Processos Productius (Filosofia Lean) i logística de magatzems.

Experiència: en CET i serveis industrials.

Nombre de vacants: 1

Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Salaris: 1200€ al mes brut per 14 pagues

Imprescindible certificat de discapacitat? No

Si vols enviar-nos el teu CV, pots fer-ho a través d’aquest formulari.
Ens posarem en contacte amb tu en futurs processos de selecció que s’adaptin al teu perfil.

Borsa de Treball CAT
Adjuntar CV *
Maximum upload size: 20MB
Pots pujar arxius fins a un màxim de 20Mb.
Carta de Motivació
Maximum upload size: 20MB
Pots pujar arxius fins a un màxim de 20Mb.
Àrea *