Servei d'Inserció Laboral

Oferim un servei integral d’orientació, acompanyament i suport a la inserció laboral de les persones amb discapacitat i/o problemes de salut mental, amb suports especialitzats i adaptats a les necessitats tant de les persones ateses com de les empreses col·laboradores.

Acompanyem en el procés de recerca de feina, afavorint la presa de decisions i la manera d’afrontar els canvis en el projecte de vida laboral; tenint en compte en tot moment les seves preferències, necessitats i expectatives.

Atenem les competències de cada persona i les contrastem amb les que demanda el mercat de treball per a cada ocupació. Utilitzem la metodologia del Treball Amb Suport a l’empresa ordinària, fent  un acompanyament “in situ”.

Treballem en xarxa amb els agents socials del territori, les famílies i el teixit empresarial, per afavorir l’èxit de la inserció sociolaboral.

En el marc dels Serveis integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental (SIOAS), subvencionats pel Departament d’Empresa i Treball i cofinançats per la Unió Europea.

Per a més informació, contacta amb nosaltres al 93 826 84 39 o oficinainsercio@fundaciotallers.org

Confiança UE