Repte Solidari: Teixint Vincles

Voluntarios Telefónica col·labora amb el nostre projecte “Teixint Víncles” a través del seu programa AutoReto.

Auto Reto és una proposta innovadora que ens convida a fer quilòmetres que es convertiran en donacions al projecte “Teixint Vincles”. Tal com descriuren a la seva pàgina:

“Des del Programa Voluntarios Telefónica, llancem reptes solidaris tant a persones que treballen a Telefónica com a qualsevol persona interessada en canviar el món.

Col·labora amb nosaltres en aquesta plataforma solidària i esportiva per recolzar iniciatives socials i donar visibilitat a col·lectius vulnerables.”

Per a participar-hi, només ens hem d’instal·lar l’app “SportsNet” al nostre mòbil, registrar-nos a Retos Voluntarios (només necessitem un correu electrònic)  i sumar-nos al projecte “Teixint Víncles”.

Des del moment en que fem la inscripció, tots els kilòmetres que recorrem (a peu o en bici), se sumaran al repte fins aconseguir els 4.000km que necessitem entre totes les persones participants!

A més, l’aplicació manté un rànquing entre tothom qui hi participa i les tres primeres posicions rebran un regal de producte Endorphins un projecte bijuteria artesanal de la Fundació Tallers on les persones amb discapacitat intel·lectual amb especial necessitat de suport són les responsables de tot el procés: des del disseny i realització de les peces fins a la venda.

(Per conèixer amb més detall com instal·lar l’app i començar a recórrer quilòmetres per a Teixint Víncles, fes clic aquí o mira aquest vídeo)

Una altra forma de col·laborar amb “Teixint Vincles” és a través del donatiu directe a la pàgina WorldCoo on es poden fer les aportacions econòmiques que aniran destinades íntegrament a finançar el projecte “Teixint Vincles”.

Et convidem a que formis part de l’impuls que connecta persones, que aporta benestar, que genera complicitats, per a saber, compartir i conèixer a través del Reto Solidario de Voluntarios de la Fundación Telefónica. Forma part de l’impuls cap a una societat més humana, amable i inclusiva!