Endorphins Fira Nadal Consum Responsable

Els Endorphins presents a la 7a Fira de Consum Responsable i d’Economia Social i Solidària

• La Fira se celebra del 17 al 30 de desembre, a la plaça Catalunya, sota elSumem Bo i Local. Ara, aquí i tot l’any!”
  • La Fundació Tallers, entitat del Grup Sant Pere Claver, s’hi adhereix amb els Endorphins, un complement artesanal dissenyat i produït per les persones amb discapacitat intel·lectual del Servei de Teràpia Ocupacional

Del 17 al 30 de desembre la plaça de Catalunya és l’escenari de la setena edició de la Fira de Consum Responsable i d’Economia Social i Solidària, organitzada pel Departament i la Direcció de Serveis d’Economia Cooperativa, Social i Solidària de l’Ajuntament de Barcelona. La Fundació Tallers, entitat del Grup Grup Sant Pere Claver, hi estarà present amb els Endorphins, uns complements artesanals dissenyats i produïts a mà per a persones amb discapacitat del Servei de Teràpia Ocupacional.

Els Endorphins són l’exemple d’on podem arribar quan creiem, amb una mirada positiva, en les persones i les seves capacitats. Aquests complements neixen amb el compromís de crear un producte que permeti a les persones amb diversitat funcional participar en tot el procés de disseny, producció i venda. Pel que fa els seus beneficis, es destinen a la felicitat i el benestar de les persones del centre ocupacional. Per això, el fet d’oferir productes saludables, sostenibles i produïts amb justícia social, com són els Endorphins, fa que promovem el consum responsable i que contenim les emergències climàtiques, sanitàries, socials i econòmiques.

La 7a Fira s’ubica a la corona exterior de la plaça Catalunya i s’inaugura el divendres 17 a les 16 h, tot i que el seu horari habitual serà d’11 a 20.30 h. A l’Espai de Consum Responsable, hi haurà gairebé unes 30 casetes amb un ampli ventall d’artesania, roba i complements, cultura, llibres, alimentació, cosmètica, joguines i altres productes de petit regal que us ajudaran a escollir, a la ciutat de Nadal, allò bo i local!

Més informació →

Aquest projecte neix de la necessitat de generar una activitat amb sentit per a persones amb discapacitat intel·lectual amb especials necessitats de suport. A la Fundació Tallers tenim el compromís de crear un producte que permeti que les persones del Servei de Teràpia Ocupacional participin de tot el procés de disseny, producció, venda i gaudeixin dels beneficis. Endorphins és l’exemple d’on podem arribar quan creiem, amb una mirada positiva, en les persones i les seves capacitats. Tots els beneficis van destinats a generar benestar i felicitat a persones amb discapacitat intel·lectual.

Aquest Fira és la manera per sumar, individual i col·lectivament, a contenir i revertir les emergències climàtiques, sanitàries, socials i econòmiques des de les eleccions econòmiques. El consum responsable i l’economia social i solidària ofereixen productes, activitats i serveis per a incloure a la vida quotidiana: uns hàbits i unes pràctiques concretes saludables, sostenibles i de justícia social. A més, també podreu participar en l’Esfera per mostrar com #sumemBoiLocal.

Hi trobareu 29 casetes més a l’Espai Consum Responsable

La 7a Fira s’ubica a la corona exterior de la plaça Catalunya, i està oberta en horari habitual d’11.00 a 20.30 hores, excepte els dies de Nadal i Sant Esteve, que romandrà tancada. El dia d’obertura, el divendres 17 de desembre, i els 20 i 21 comença a les 16.00 hores. El 24 de desembre, la Fira tanca a les 18.00 hores. I el dia de cloenda, el 30 de desembre, tanca a les 20.30 hores. La visita a la Fira està organitzada, de manera que se segueix un recorregut delimitat.

Més informació i entitats participants →