La Festa del Voluntariat

Sota el lema “Compartir la vida amb tu és fantàstic”, la Fundació Tallers celebrem el pròxim 13 de novembre de 2021 la Festa del Voluntariat. Aquest acte, que tindrà lloc a l’Auditori Can Roig i Torres de Santa Coloma, vol retre homenatge i agrair la implicació dels voluntaris/es, locals i internacionals, que al llarg de l’any han aportat el seu suport i col·laboració a la tasca solidària i d’acompanyament a les persones usuàries de la nostra Fundació.
La trobada comptarà amb la presència de l’alcaldessa de la ciutat, Núria Parlon, així com de d’altres autoritats i representants municipals.

Enguany l’acte constarà de dues parts:

• A les 10.30 h es farà l’obertura institucional i l’agraïment a les persones voluntàries dins de l’auditori.
  • A les 11.30 h, la festa continuarà als jardins de Can Roig i Torres, que acolliran un seguit d’activitats lúdiques tal com un taller de grafiti, un taller de caricatures, una exposició fotogràfica i concerts de rumbes colomenques per Piratas Rumbversions i Pájaros Mojados.

Tothom qui vulgui assistir caldrà que s’inscrigui
enviant un WhatsApp 637831883
···········
Si només es vol accedir a la part més lúdica de la festa