infraestructura Fundació Tallers

Millorem les infraestructures d’espais de treball gràcies a un projecte de la Fundación ONCE

Avui compartim el projecte d’adequació i millora d’alguns dels nostres espais de treball, una transformació finançada per la Fundación ONCE a través del Programa d’Infraestructures Regionals (PIR) que ens va permetre invertir en la millora de les competències d’aquests espais.

Gràcies a aquest projecte, aprovat a finals de l’any 2019 i desenvolupat entre 2020 i 2021, la fundació ha pogut:

• Finalitzar l’adequació de l’aula de formació dual per la seva homologació com espai formatiu.
  • Crear una sala de conferències audiovisual polivalent per a l’ús dels diferents àmbits d’atenció a les persones de la fundació.
  • Adaptar 3 sales polivalents per als diferents formats (servei a l’usuari, atenció a les famílies, reunions, visites comercials…)

Aquesta inversió ens ha generat una sèrie de millores tant a nivell tècnic com humà:

Millores d’infraestructures: L’aula de formació dual i les sales polivalents s’han utilitzat molt positivament des dels seus inicis.  Amb l’arribada de la pandèmia, les sales de reunions han multiplicat la seva utilitat seguint la normativa de prevenció de la COVID i quan no s’han utilitzat com a sala de reunions han estat oficines per poder treballar amb totes les mesures de seguretat.

La sala polivalent de conferències s’ha transformat temporalment en una nova aula de Formació Dual utilitzada gairebé diàriament i el sistema de portes corredisses ens permet un ús polivalent segons les necessitats.

Millores en l’equip humà: El projecte ens ha permès treballar les polivalències i millorar les competències tècniques transversals de les persones amb discapacitat, mitjançant plans formatius, millorant també les relacions interpersonals, fent una aproximació a les TIC, propiciant l’ampliació de plantilla Ofisfera -a l’àrea de gestió documental del nostre Centre especial de Treball en alguns casos- i un acostament a la incorporació a l’empresa normalitzada.

Moltes gràcies Fundación ONCE per recolzar-nos i apostar per generar oportunitats laborals i socials per a les persones amb discapacitat.

logo Fundació Once