El nostre dia a dia: Àlex i Alberto

Un amant dels automòbils Ferrari que té l’habitació en unes acollidores golfes. Així és l’Àlex, que passa aquests dies de confinament fent activitats i també moltes estones davant l’ordinador.

Ho explica a l’Andrea i la Montse, educadora i pedagoga respectivament, en una videotrucada on a més també s’ha parlat de com es troben a faltar companys de taller com l’Alberto o el Miguel, ara que no es poden veure cada dia.

Per la seva banda, l’Alberto fa exercici amb una bicicleta estàtica nova que li ha fet especial il·lusió, també balla i realitza totes les propostes del planning setmanal que els professionals del Centre Ocupacional de la Fundació Tallers elaboren setmana a setmana.

A més, és puntual a la cita dels aplaudiments diaris de les 20h i tant ell com la seva mare que en algun moment s’afegeix a la conversa, expliquen que estan portant prou bé l’estranya situació d’aquests dies.

L’Andrea (Educadora) i la Tamara (Treballadora Social) li proposen també de fer una trucada amb altres companys de la Fundació com l’Àlex per així posar-se al dia.

Fem una petita ullada en dues de les videotrucades que es fan de manera habitual entre l’equip professional del centre ocupacional i les persones ateses. Una de les maneres de continuar al costat de les persones i les seves famílies en aquests temps en que l’activitat relacional i habitual s’ha vist alterada.

La Tamara (Treballadora Social) al costat de l’Alberto i a la part de sota, l’Andrea (Educadora).

L’Àlex, al seu costat la Montse (Pedagoga) i l’Andrea a la part de baix.