El nostre dia a dia

“Hago todos los ejercicios de los videos, también friego los platos y le hago la manzanilla a mi madre” Són algunes de les coses que la Montse ha explicat a la Paula (Educadora), Rosa (Psicòloga) i Tamara (Treballadora Social). També han parlat de la importància de continuar fent les activitats que sempre ens han agradat. En aquest sentit, la Montse ha explicat que segueix ballant sevillanes a casa i també que treu la Xef que porta a dins cuinant tot tipus de plats.

L’Ivan, per la seva banda esta molt content amb aquestes videotrucades però també explica que troba a faltar als companys i companyes “Quiero volver ya al taller y ver a mis compañeros y poder hacer basquet”.

Justament l’Ivan forma part de l’equip del Club Basquet Santa Coloma i enyora tant els entrenaments com els partits de competició.

Per fer una mica més lleugers aquests dies, es proposa a l’Ivan que faci una videotrucada amb els amics i amigues i sembla que la idea el convenç.

La Noelia i la Paula (Educadores), la Rosa (Psicòloga) i la Tamara (Treballadora Social), formen part de l’equip del Centre Ocupacional de la Fundació Tallers que des de l’inici del confinament no ha deixat d’estar a prop de les persones a través de trucades, videotrucades o xats. Una transformació digital necessària per seguir donant suport, eines, consells i recursos terapèutics habituals en aquest temps de confinament.

La Rosa, la Tamara i la Paula en una videotrucada amb la Montse i la seva família

La Rosa, la Noelia, la Tamara i la Paula en una videotrucada amb l’Ivan i la seva família