Gràcies Fundación ONCE!

Arriba cap d’any i és també moment de justificació i valoració d’un projecte finançat per la Fundación ONCE.
Es tracta d’un ajut de el Programa d’Infraestructures Regionals (PIR) 2018 que ens va permetre invertir en tecnologia per al servei de Gestió Documental de Ofisfera, el nostre Centre Especial de Treball de Fundació Tallers.
Gràcies a aquest projecte, aprovat a finals de l’any 2018 i desenvolupat en el 2019, la fundació va poder adquirir una nova màquina de destrucció certificada, una impressora etiquetes amb codi de barres per custòdia documental i PDA lector codi barres.
Aquesta inversió ens ha generat una sèrie de millores tant a nivell tècnic com humà. Fem-hi un cop d’ull:

Millores tècniques: l’adquisició d’aquesta maquinària ens ha permès una important millora dels processos, facilitant les tasques del dia a dia en els nostres usuaris, simplificant i agilitant els treballs a desenvolupar per als nostres clients des del nostre centre especial de treball dedicat a serveis de gestió documental. De manera que hem incrementat el nombre de serveis a les empreses i als nous clients, alhora que hem incrementat la facturació.

Millores en l’equip humà: el projecte ens ha permès treballar les polivalències i millorar les competències tècniques transversals de les persones amb discapacitat, mitjançant plans formatius, millorant també les relacions interpersonals, fent una aproximació a les TIC, propiciant l’ampliació de plantilla Ofisfera, l’àrea de gestió documental del nostre Centre especial d’Ocupació en alguns casos un acostament a la incorporació a l’empresa normalitzada i servei.

Amb la nova maquinària hem millorat el servei, ampliant el nombre de clients, garantint així els llocs de treball de les persones amb discapacitat de el servei, incrementant 5 persones en l’equip, i generant oportunitats d’especialització laboral que els permeti en un futur proper incorporar a el mercat laboral normalitzat i ampliant la plantilla.

Moltes gràcies Fundación ONCE per recolzar-nos i apostar per generar oportunitats laborals i socials per a les persones amb discapacitat.