Mestres per 1 dia

Estar presents a la comunitat va més enllà de ser visibles o participar del que passa a l’entorn.

També és important fer participar a la comunitat de la realitat i experiència que un provoca. Dins del Pla Educatiu de les escoles de Santa Coloma de Gramenet hem creat una activitat que pretén generar un impacte de coneixement i de participació, gràcies a compartir la experiència i conèixer una de les activitats que fem al centre ocupacional:

“Apropa’t a la discapacitat intel·lectual. Taller de bijuteria artesanal amb Fundació Tallers”

Endorphins és la marca de bijuteria feta a mà, amb la que donem a conèixer la nostre activitat, captem fons i es converteix en una activitat participativa amb la que podem transmetre els nostres valors com a organització.

Les alumnes i els alumnes de 4t de primària de l’Escola Rosselló Pòrcel han començat aquest cicle que consisteix en una visita al centre, l’explicació del projecte d’inclusió comunitària a la nostra ciutat, i el taller de bijuteria artesanal on les persones amb discapacitat intel·lectual de Fundació Tallers, han fet de mestres.

D’aquesta manera, a més d’explicar tot el procés d’elaboració de la col·lecció de bijuteria “emocions”, han pogut compartir amb els alumnes el valor social del projecte.

Donar a conèixer des de la participació és com podem transmetre millor el que fem, el que som i el que volem ser!