Creixent i millorant com a equip de professionals

Gran jornada de professionals de la Fundació Tallers, coneixent projectes, fomentant els Nous rols professionals i reflexionant sobre el lideratge amb Jordi Coll.

Vam conèixer  els projectes més innovadors de la fundació de la mà dels professionals que els  lideren. Les presentacions van ser sobre els projectes Autogestors “Pas a pas cap a una nova vida”, el de CineTeatre “Art per la transformació i la inclusió social “ , els Cercles “sobre somnis i preferències, i com fer-los realitat”, Destaca “la tintoreria Social” , Riscos Psicosocials “Prevenció en l’entorn laboral“,  Oci amb voluntariat “Inclusió a la comunitat” i el Pla Comunitari “Col·laboració, entitats, km 0” .

Més de 100 professionals vam assistir a la jornada  per conèixer aquests projectes que impulsen la transformació de la nostra organització i del rol que tenim davant la nostra feina i  les persones amb qui treballem.

La segona part de la jornada va consistir amb una ponència de Jordi Coll, consultor en lideratge i gestió d’equips de CorpAlbalate que ens va oferir una magnífica i divertida  experiència que ens va fer reflexionar sobre com comuniquem, com  liderem i com podem millorar amb el nostre equip.

Moltíssimes gràcies Jordi Coll per la teva col·laboració altruista amb la Fundació Tallers,  moltíssimes gràcies al Pompeu Lab per cedir-nos les instal·lacions i el suport del equip, i com no, moltes gràcies a totes i tots els professionals que vau presentar els projectes, ens vau contagiar del vostre entusiasme!!