Èxit continuat del programa SIOAS amb noves oportunitats d’Inserció Laboral a Barcelona ciutat

El programa SIOAS, subvencionat pel Departament d’Empresa i Treball i cofinançat per la Unió Europea, promou la inclusió laboral a través del Servei d’Inserció Laboral (SIL) de Fundació Tallers, en col·laboració amb Pere Claver Grup.

Avalant-se per l’èxit de les col·laboracions establertes i pels bons resultats dels contractes de pràctiques realitzats, aquest 2024 el programa SIOAS amplia el seu radi d’intervenció oferint noves oportunitats d’inserció laboral a Barcelona, concretament a Sants-Montjuïc.

A l’última edició, es van formalitzar 16 convenis de pràctiques amb 13 empreses ordinàries com Vila Pickelball o Norauto entre d’altres, mantenint-se posteriorment a la seva borsa de candidatures i obtenint una inserció laboral a l’Aeroclub de Sabadell.