Gràcies treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Sant Cugat!

El projecte Teixint Vincles està d’enhorabona.

Gràcies a la campanya “Teaming” dels treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Sant Cugat, hem rebut la quantitat de 2.623€ per ajudar-nos a seguir fent passos per a que les persones amb discapacitat i/o diagnòstic de Salut Mental participin de la vida de la ciutat aportant les seves aficions, talents i punts de vista.

I és que 7 anys enrere, un grup de persones treballadores de l’Ajuntament de Sant Cugat van iniciar la campanya “Teaming”. De manera voluntària, cada mes es reserva 1€ de la nòmina i al cap d’un any es destina el total recaptat a activitats i projectes d’iniciativa social, escollides en assemblea entre les persones participants.

La Núria i la Marta de Fundació Tallers amb la Nel·la, representant de les treballadores i treballadors de l’Ajuntament de Sant Cugat

Al seu torn, l’Ajuntament de Sant Cugat també hi participa activament realitzant una aportació que iguala la recaptada pels treballadors i treballadores.

Aquest any s’han recaptat 2.623€ entre 192 persones i l’import total, inclosa l’aportació de l’Ajuntament ascendeix a 5.246€.

Aquesta xifra es distribueix entre tres projectes diferents: 50% per a la proposta que ha obtingut més vots i 30% i 20% per la segona i tercera proposta, respectivament.

El projecte Teixint Vincles, amb 101 punts, ha estat la proposta més votada, seguida pel Projecte Betània – famílies en risc d’exclusió social al Barri de Roquetes de Barcelona i el Projecte Yamuna, amb la missió de crear habitatges socials i formació per a dones a Madagascar.

Rebem aquest premi amb molta alegria per fer passos cap a la transformació en una societat cap a la inclusió efectiva i real i en la que tothom hi té cabuda.

En definitiva, una societat on la vida sigui la protagonista.

Moltes gràcies!

*Imatge de capçalera amb foto prèvia a l’aparició de la COVID-19