Singulars: amb la feina no t’aturis. Formació i ocupació

12 persones entre 16 i 29 anys beneficiàries de la iniciativa Garantia Juvenil formen part del programa Singulars: a la feina no t’aturis que comença a la Fundació Tallers.

Un programa de formació dual en Gestió Documental i tractament de Dades que permet adquirir coneixements teòrics a la vegada que es posen en pràctica en un context professional real. Per a les persones participants significa tenir un contracte de formació i aprenentatge durant més de 8 mesos, és a dir, combinar l’aprenentatge amb una feina remunerada, a més d’un recolzament i acompanyament actiu en la recerca d’un lloc de treball.

Aquesta formació està pensada per adquirir coneixements de la Gestió documental i el tractament de dades i també inclou continguts com sensibilització de gènere, sensibilització mediambiental, atenció al client i comunicació, a més de sortides en entorns productius i activitats socials, culturals i cíviques que siguin significatives per a la societat.

Per poder dur a terme aquesta segona edició de Singulars, la Fundació Tallers ha habilitat un gran espai ventilat i amb llum natural. D’aquesta manera es garanteixen totes les mesures de seguretat davant la Covid-19. Tot i així, també s’ha preparat un pla per poder fer aquesta formació en mode online, si la situació ho requerís.

Esperem amb ganes el 13 d’octubre per començar la formació, conèixer a totes les persones integrants d’aquesta promoció i traçar un camí conjunt amb constància, perseverança i empenta cap cap a l’aprenentatge i l’ocupació.

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball i Economia Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil.

[Nota: La fotografia superior correspon a algunes de les persones integrants de la primera edició de Singulars a la Fundació Tallers, prèvia a l’aparició de la Covid-19.]