Inversions per mantenir i crear llocs de treball – Ofisfera

A la Fundació Tallers hem rebut el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies per a seguir creant i mantenint llocs de treball per a persones amb discapacitat amb especials dificultats d’inserció al nostre Centre Especial de Treball.

Gràcies a la aprovació de la subvenció “Projectes Singulars generadors d’ocupació sostenible per a persones amb discapacitat en Centres Especials de Treball” hem pogut realitzar les inversions necessàries a Ofisfera  l’àrea de Gestió Documental del nostre Centre Especial de Treball, per seguir garantint la innovació i l’eficiència a l’area.

El projecte ha impulsat la consolidació i el creixement de l’àrea de gestió documental del CET de la Fundació Tallers,  a través de la inversió en tecnologia, coneixement,  adequació dels espais de treball,  i l’elaboració d’un Pla Estartègic pel Reposicionament de la marca  “Ofisfera” de la Fundació Tallers.

Amb la realització d’aquestes inversions, garantim el manteniment dels llocs de treball  i contractem noves persones  amb discapacitat amb especials dificultats d’inserció, principalment persones amb diagnòstic de trastorn mental sever.