Singulars: Activa’t al món digital

Desenvolupar una tasca laboral a la vegada que s’adquireixen coneixements específics és l’ànima del programa Singulars: Activa’t al món digital.
Una formació dual en Gestió Documental on a més de treballar i aprendre, qui hi participa també fa acció participativa i contributiva d’enfortiment social. Noies i nois d’entre 18 i 29 anys son els protagonistes d’aquesta iniciativa. El programa compta amb el finançament del Servei d’Ocupació de Catalunya, el Servicio Público de Empleo Estatal i el Fons Social Europeu.

La missió de desenvolupar tasques de participació a la ciutat és un dels eixos destacats del programa on la difusió de l’activitat diària a través de xerrades, entrevistes i converses hi té un paper rellevant.
Durant aquests mesos s’han realitzat una sèrie d’accions. Les repassem:

• Desplaçament fins a la seu de la Fundació Friends o la Fundació Joia per explicar en detall en què consisteix Singulars: Activa’t al món digital.
  • Visita al Saló de l’Ocupació i la Discapacitat, presenciant diverses xerrades sobre la recerca de feina a la vegada que s’intercanviaven punts de vista amb diverses empreses.
  • Sant Jordi: A banda de la tradicional venda de roses, un grup d’integrants de Singulars va aprofitar per explicar els diferents projectes que desenvolupa la Fundació Tallers. A la vegada, un segon grup va organitzar un taller per a alumnes d’educació infantil i primària de l’escola Montserrat de Premià de Mar. Una experiència plena de rialles, jocs i bon humor!
  • Participació uns esmorzars-conversa de l’associació ActivaMent Catalunya, una trobada amb periodistes per parlar sobre el llenguatge i el tractament diferenciat i discriminatori dels mitjans de comunicació vers les persones que pateixen algun tipus de transtorn de salut mental.

Tota aquesta activitat només és una mostra de la gran empenta, energia i constància de qui forma part de Singulars: Activa’t al món digital!