Un pas més enllà: teixint vincles

Una nova jornada de l’equip de professionals de la fundació, que en aquesta ocasió ens ha reunit per fer un pas més enllà en el nostre model d’atenció a les persones i en les nostres relacions com a treballadores i treballadors: per teixir vincles.

Van ser 4 hores en les que a més de divertir-nos, vam visualitzar l’orientació de futur cap a on s’encamina la organització, i vam conèixer alguns dels projectes més innovadors que estem duent a terme.

La primera part de la jornada va consistir en conèixer el model d’atenció de les persones amb discapacitat intel·lectual de l’entitat balear AMADIP-ESMENT ,  un model en el qual a la Fundació Tallers volem encaminar-nos per a millorar l’atenció i la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.

La jornada també va ser un moment per conèixer els dos projectes que estem desenvolupant a la fundació i que són , a la vegada, aquest primers passos que ens acosten al model balear:

• el projecte de formació i aprenentatge “Activa’t al món digital” orientat a joves amb diagnòstic de salut mental
  •  el projecte “Històries de Vida” del grup de gent gran de la fundació.

Dos projectes pioners que ens fan sentir orgullosos de la tasca de la fundació i que ens encoratgen a seguir treballant per generar oportunitats per a les persones amb més necessitats de suport.