Mantenim el contacte a través de les xarxes

• Llei de protecció de dades: No es poden publicar fotos, vídeos o informació d’altres persones sense el seu permís.
  • Llei de la propietat intel·lectual: Descarregar pel·lícules, música i fotos de pàgines no destinades a aquesta funció és il·legal. Si s’utilitza una imatge o document d’una altra persona, s’ha de dir qui és l’autor o autora.
  Facebook – http://facebook.com/fundaciotallers Al perfil de Facebook de la Fundació Tallers hi trobaràs vídeos d’exercici, receptes de cuina, de companys i companyes que mostren el que fan en el seu dia a dia o consells per passar millor aquests dies de confinament. A les publicacions de Facebook pots fer comentaris, que seran visibles per a les persones que segueixen la pàgina.   Instagram – https://www.instagram.com/fundaciotallers/ A les Stories d’Instagram veuràs fotos i vídeos de reptes o activitats que fan els companys i companyes. Aquestes stories són visibles durant 24h, però normalment les guardem a l’apartat de highlights per a que estiguin a disposició sempre. Als posts hi posem recomanacions temàtiques (per exemple de sèries), mostrem com ens comuniquem amb les persones de referència de la Fundació, donem consells de benestar,  receptes de cuina, i missatges de companys i companyes. Tothom qui vulgui pot fer comentaris als posts i aquests seran públics, és a dir, els podrà veure tothom.   Twitter – https://www.instagram.com/fundaciotallers/ Al perfil de Twitter hi trobaràs informació més institucional: comunicats oficials, consells d’autoritats, formació. Tothom qui vulgui pot fer comentaris als posts i aquests seran públics, és a dir, els podrà veure tothom.