COMUNICAT OFICIAL

S’ha detectat el primer cas positiu del COVID19 en una persona usuària del Centre Ocupacional de Santa Coloma de Gramenet de la Fundació Tallers. La persona està ingressada en un centre hospitalari i té un diagnostic de caràcter estable.

Des de la Fundació Tallers estem fent un seguiment de les persones que han pogut tenir contacte amb la persona fins el 13 de març (data de suspensió de l’activitat del Centre Ocupacional) i no mostren cap símptoma d’infecció.

Com dèiem, l’activitat del Centre Ocupacional va quedar suspesa el 13 de març i des d’aquell dia l’equip professional manté contacte diari amb les famílies i persones usuàries per fer-ne seguiment i poder donar eines, recursos i informació actualitzada de la situació.

Davant d’aquest fet i dels futurs que se’n puguin derivar, hem reforçat encara més els protocols de comunicació amb les famílies, professionals, persones usuàries i clients per a que es puguin prendre les mesures que siguin convenients en cada cas.

Des de la Fundació Tallers seguim oferint el suport a aquesta persona, al seu entorn familiar i social.

Tots els seus companys i companyes desitgem que es recuperi ben aviat.