Autogestors “Som Protagonistes de les Nostres Vides!”

El grup d’Autogestors/es representa a tots els companys i companyes dels diferents Serveis del Centre Especial de Treball. Des de cadascuna de les brigades van triar a les persones que formen aquest equip.

Iniciàvem així­ un gran repte, capacitar-nos per a millorar les condicions de cada servei, de la nostra vida diària, aportant qualitat de vida i les millores de cara a l’organització. Què volem? Recollir les nostres opinions i les dels nostres equips, per proposar plans d’acció i col·laboracions. Què fem? Parlem, escoltem, debatem, intercanviem, proposem, compartim, ens ajudem, arribem a acords i actuem. Com ho fem? Mitjançant reunions i amb les nostres paraules.  Al Novembre hem explicat el pla d’Acció que hem elaborat entre tots i totes a tots els companys i les companyes del CET. SOM PROTAGONISTES DE LES NOSTRES VIDES!! Som l’Iván, el Juan Carlos, la Marisol J., la Marisol L., el Miguel Ángel, la Juana i el Carlos. Ens acompanyen l’Ajus, el Paco i la Noelia.