Servei d'Inserció Laboral

Oferim un servei integral d’orientació, acompanyament i suport a la inserció laboral de les persones amb discapacitat i/o problemes de salut mental, amb suports especialitzats i adaptats a les necessitats tant de les persones ateses com de les empreses col·laboradores.

Acompanyem en el procés de recerca de feina, afavorint la presa de decisions i la manera d’afrontar els canvis en el projecte de vida laboral; tenint en compte en tot moment les seves preferències, necessitats i expectatives.

Atenem les competències de cada persona i les contrastem amb les que demanda el mercat de treball per a cada ocupació. Utilitzem la metodologia del Treball Amb Suport a l’empresa ordinària, fent  un acompanyament “in situ”.

Treballem en xarxa amb els agents socials del territori, les famílies i el teixit empresarial, per afavorir l’èxit de la inserció sociolaboral.

Gestionem programes  del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Formem part del Programa Incorpora de La Caixa, l’objectiu del qual és implicar el teixit empresarial en la pràctica de la Responsabilitat Social Corporativa.

Per a més informació, contacta amb nosaltres al 93 392 23 11 o orientacio@fundaciotallers.org