Responsabilitat Social Corporativa

Organitzem i participem en activitats orientades a les empreses, als seus equips i a les seves famílies on les persones amb discapacitat són les protagonistes, i on es fomenta una mirada positiva cap a la discapacitat i la creació d’una societat inclusiva.

Anem de la mà dels departaments de Recursos Humans i Comunicació Interna per crear l’activitat que més s’adequa a la filosofia de cada empresa i generar un vincle ben especial entre els participants.

Organitzem activitats de sensibilització, lúdiques i culturals on es comparteixen realitats diferents,  es creen complicitats amb les persones amb discapacitat i es cerca el compromís per una societat més igualitària.

Per a més informació, contacta amb nosaltres al 93 826 84 39 o oficinainsercio@fundaciotallers.org