Servei Ocupacional

El Servei Ocupacional és un servei d’acolliment diürn de Serveis Socials que ofereix atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual en edat laboral, per tal d’assolir la seva inclusió social a través de l’ocupació activa.

A través d’una atenció centrada en la persona, afavorim la participació plena de la persona amb discapacitat a la societat, millorant la seva qualitat de vida.

Ens basem en les seves capacitats,  preferències i necessitats per apoderar a les persones  i que així  prenguin les seves eleccions, facilitant els suports necessaris.

Realitzem activitats d’ocupació terapèutica, de millora de l’autonomia personal i social, activitats de comunicació i organització, activitats comunitàries, activitats de millora del benestar físic i emocional, activitats formatives de noves competències i de manteniment de les capacitats en edat avançada.

Per a més informació, contacta amb nosaltres al 93 392 23 11 o co@fundaciotallers.org