Borsa de Treball

A través del Servei d’Inserció gestionem una Borsa de Treball especialitzada en les persones amb certificat de discapacitat i/o risc d’exclusió social.

Borsa Treball

Actuem com a intermediaris especialitzats entre les empreses que cerquen treballadors i les persones amb certificat de discapacitat i/o risc d’exclusió que cerquen ocupació.

Si cerques feina

T’orientem, et preparem i et formem per donar-te les eines necessàries per aconseguir la teva ocupació.

T’acompanyem en aquest procés i et facilitem serveis per posar-te en contacte directament amb les empreses que ja treballen habitualment amb nosaltres.

Contacta amb nosaltres a info@fundaciotallers.org o bé al 93 392 23 11

Programes que realitzem:

Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció SIOAS (subvencionats pel Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya. Els fons d’aquests programes són cofinançats pel Fons Social Europeu).

Programa Incorpora de La Caixa (Programa d’Integració Laboral per a col·lectius en risc d’exclusió social, finançat per l’Obra Social La Caixa).

Contacta amb nosaltres a info@fundaciotallers.org o bé telf 93 392 23 11

Si ets empresa i cerques treballadors

Oferim un servei d’intermediació personalitzat i adaptat a les necessitats de cada empresa.

Tenim programes de seguiment a la inserció i d’acompanyament a les empreses durant tot el procés. Oferim un suport previ i seguiment a la contractació, assessorant en les bonificacions previstes en la normativa vigent.

Fundació Tallers forma part de la xarxa d’entitats del Programa Incorpora de La Caixa, l’objectiu del qual és implicar el teixit empresarial en la pràctica de la Responsabilitat Social Corporativa, oferint un servei d’intermediació laboral i assessorament per a la contractació de persones en situació de risc d’exclusió social a les empreses.

Contacte:

Persona de contacte: Sònia Girón - info@fundaciotallers.org - Telf: 93 392 23 11